When you´re gone...

Hej! Sorry för att jag inte har skrivit tidigare men jag kom just hem från villan.
Igår sov jag då hos Lisson med henne och Fanny :D
Jag har inte skrattat så där mycket på evigheter!!
Och ännu en gång har vi bevisat att vi har den torraste,sämsta,lägsta och absolut BÄSTA humorn i hela världen! :DD
Lisson och Fanny, ni vet vad vi höll på med ute på vägen halv 1 igår natt :P
Hoho! Nå man e bara 14 en gång i livet!
Efter att vi slutligen somnat vid en halv 4 så tror jag det blev ganska många decibel tystare runt Lissons hus xP
Vaknade gjorde vi kl 10 och Fanny for hem runt halv 11 av praktiska skäl :S:))
Hem kom jag kl 12. Vi åt och for sen till mommo och moffas villa. Kom just hem.
Imorgon är det söndag... Då måste man göra läxor och sånt tråkit... Men nu är det lördag och då tänker man inte på söndan! Det är förbjudet enligt min regelbok! :DD
E sur p.g.a sperren för ja sku skicka nå  medd ti nån men d blir ju int av nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0