Draw me close to you

Solen skiner. +20° i solen! Det gick bra på MI avslutningen. Kanske lite lite folk, men det kvittar!
Om en vecka är det påsk. Usch vad jag längtar! Speciellt när jag sitter och hör på hillsong♥
Allt är så skönt! Sommaren är på väg, det märks! Vi har nästan ingen snö alls kvar på våra gräsmattor!
Livet är helt mega awsome! Jag känner mej fri! Hur kan humöret svänga så kraftigt på bara ett dygn?
Allt kändes piss igår. Jag var dyster och deppig. Livet var segt.
Eller som skolläkaren frågade då jag kom in till undersökningsrummet;
"Är livet jätte jobbigt, jobbigt, ganska jobbigt eller bara lite jobbigt?"
Just nu är det inget av det! Allt känns helt OK. På måndag börjar sista perioden i åttan. Wow.
Det är min enda kommentar. På torsdag börjar vid dessutom med en motionskampanj i skolan.
Den klass som vinner får en hel dag nån annanstans än i skolan, t.ex. på powerpark.
Jag tror inte att vi har särskilt stor chans att vinna, vår klass kan aldrig enas om nåt, och pojkarna vill för allt i världen inte missa håltimmarna. Dessutom är det hur lätt som helst att fuska. Men ändå. Det är en bra tanke bakom.
Jag gillar bra tankar. Vår tanke om att snatta SeG t.ex. Den tanken gillar jag. Vi slår igenom vår plan i morgon. Då gäller det tjejer!
På torsdag kväll börjar EC. Wow igen. Det ska bli helt jätte bäst! Har stora förväntningar.
Nu ska jag gå ut och njuta av livet i solen. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0