Helt jätte bra!

Hej!
Ja e så glad!
KDS på Vassor och scoutlägret på humle blir INTE på samma gång!
Jippiiiiie!!!
Åh jag har gått omkring och varit så oroligt för det där så länge eftersom lägren kanske skulle hamna på samma gång men nu, åh så skönt! :D
Jag kommer ha en rätt fullspäckad sommar i år.
Men det gillar jag!
Ska va deltagare på åtminstone 3 läger och ledare på ett tror jag..+ lite annat stuff :)

Igår kväll var jag med Lisa och Fanny först ut och fjanta lite, sen till öppethus
och sen ut och tog idolbilder med riksdagsmän-skyltar, satt på agrimarket skylten och var allmänt hulivili:P
Se kom dom till mej och vi drack saft, åt godis, spelade massa spel och pratade skit.
Vaknade tjugo över elva idag!
Och då hade vi inte ens gått och sova nå sent, typ halv 1.
Jaja, men jag är trött i alla fall.
Mommo och moffa är här nu och vi har ätit tacos..Hehhe.
Nu ska jag se på körslaget och sen sova läääänge! :D
Nu är jag förresten anmäld till ec11 så påsken är färdigplanerad för min del. Me like!
Skriver imorgon!

Kommentarer
Postat av: nicolina

sv; Tackar! :) <3

2011-04-04 @ 19:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0