Himlen är oskyldigt blå

(för tillfället, ja. Och låten är grymt fin!)
Hej och Hallå!
Nu är det fredag, finally, och jag har just ätit äcklig köpis pizza.
I kväll måste jag tyvärr passa syskon... Inte för att jag vet vad jag annars skulle ha gjort men så är det!
Vi ska spela spel, äta chips och godis, se på talang och slappa:P
.
Igår var jag på kulturkväll till gymnasiet så därefter orsaken till att jag inte bloggade.(kan man ens säga så?)
Det var kul! Bra. Har inga mer kommentarer.
.
Idag på jomppa hade vi fysiskt test. Inte roligt!
Men idag var det ändå helt OK. Höjde i allting:D
Jag hoppade(jämnfota) 2,21 m vilket ger vitsordet 10:)
Och så sprang jag på 11,00 sekunder! Vilket också gav vitsordet 10:)
(ja ja, lite måste man väl få skryta:p)
Och de två övriga grenarna orkar jag inte skriva om för d fick jag bara 7 i..
.
Nu har jag inget mer att säga så jag önskar er en bra fredagkväll! Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0