Lite tankspridd

Hej. Idag har jag gjort:
.
Just det. Ingenting.
Annat än att lyssnat på musik och varit i bastun. Och klåpat mej en aning..
Mamma gav mej massa sallad som jag skulle gå upp med till marsvinen, men när jag kom upp tänkte jag på nåt helt annat. "Uopps! Å nej!" Så hade jag slängt salladen i tvättnedkastet...! Skrattande snubblade jag ner för två trappor med mina sjuka muskler medan Bella så klart skulle gå och "skvallra" för mamma, så när jag kom upp ur källaren satt både mamma och pappa och skrattade åt mej... Inte för att det gör nåt:P Jaja men marsvinen fick sin sallad tillslut och allt blev bra. Förutom att Hannes och Jens kommer kalla mej 'klåp' hur länge som helst!
Jaha. Jätte intressant. Men nu kanske ni fattar ur tröög min dag har varit.
Skulle säkert ha gjort nåt om jag skulle orkat. Håller på att bli ordentligt förkyld också.
Jepp, har anmält mej till KDS nu också vilket bevisar att sommaren är på väg!♥

Kommentarer
Postat av: Kesia

Klåp! :D

2011-04-13 @ 17:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0