Nothing is impossible!

Lördag idag. Vappen.
Vappen för mej är fest, ballonger, tutor, maj vippor, mjöd och struvor.
Men mamma har inte gjort nån mjöd i år och vi ska inte ha nån vappenfest heller.
Det suger för alla 'traditioner' går i kras!
Mamma och Bella for till villan och jag tänkte först följa med men det blåser så mycket och så har jag ingen lust att damma gamla madrasser...
Nå, jag ska i alla fall städa rummet idag så jag inte skrämmer livet ur alla som kommer och hälsar på...
Och i kväll blir det förhoppningsvis tjejkväll med F&L♥
Men det är inte 100% säkert ännu...
Annars så har jag inte gjort så mycket idag.
Gjort färdigt mammas morsdags present, spelat och sjungit, och varit ute en stund.
Hur som helst... GLAD VAPPEN OCH 1:A MAJ!!

Random bild från förra året på vappen

Kommentarer
Postat av: Fanny

HAAHA vilken bild!! :D

2011-05-02 @ 21:17:17
URL: http://mimses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0