Tidsfördriv

tagit smärtstillande någon gång? Jo
brutit ett ben? Nä, men jag har fått en spricka i en tå :S
bitit ngn i tån? Ja.
älskat någon så du gråtit? Jo
ätit papper? Jepp, visst coolt
kysst en 30 åring? Nej.
kört klädpoker? Många gånger. Tyvärr.
tatuerat dig? nä
piercat dig? Hål i öronen
bitit dig själv i handen? Joo
pussat en groda? Jepp, men ja fick inen prins...:(
hånglat med ngn annans kille? Nä
hånglat med din kompis kille? Nej.
svikit en vän? Jag tror inte det. Själv har jag blivit sviken men vad jag vet har jag inte svikit själv...
tagit ngn form av morfin? Nej.
ätit antideprissiva medel? Nej.
tagit sömnmedel? Nej.
haft kontakt med soc? Nej.
bott hos fosterfamilj? Nej.
slått någon du älskat? Jo
kräkts någon gång? Jo
haft maginfluensa? Jo
varit med barn? Nej

RELATIONER
Jag är i ett förhållande: Nä
Jag tycker om mig själv: Jo, för det mesta
Jag pratar med min mamma om allt: Mycket, men inte allt. Man måste få ha ett privat liv också. Hon är inte jag.
Jag har en bästa vän: Joo:)
Jag har killkompisar: mm
Jag bråkar ofta med min mamma: Nä, jag avskyr när folk är arg på mej så för att undvika bråk börjar jag skratta när hon blir arg... Inte alltid lika effektivt...:P
Jag hatar mina syskon: Eh, nej.
Jag har husdjur: Två marsvin

FAMILJ
Jag har berättat en hemlis för min syster/bror: Ja.
Jag skvallrar inte på mina syskon: Jag skvallrar ofta, men inte om det faktiskt är nåt seriöst
Jag bryter inte ett löfte till mina föräldrar: Oftast inte.
Jag har någon gång smitit ut utan lov: Har inget behov av det
Jag har kommit hem full: Nej
Jag har gråtit för mina föräldrar under de senaste 3 veckorna: Nä. Det är härligt att gråta men inte bland folk
MATVANOR
Jag äter frukost, middag och kvällsmat: Jepp.
Jag äter gärna grönsaker: Jajja!
Jag tänker på vad jag stoppar i mig: Jo, jag tänker på om det är gott eller inte. Nåt som inte är gott äter jag inte. Fasst jag är hungrig.
Jag äter godis & chips mer än en gång i veckan: Jo, åtminstone godis
Jag dricker hellre läsk än mjölk: Hmm. Beror på tillfället.
Jag är allergisk mot något: Nä
Jag har fuskat med frukost och svimmat i skolan: Höh, nä

DÅLIGA VANOR
Jag festar ofta: Nä, bara saftkalas :P
Jag gillar att se andra lida: Det värsta som finns är att se andra lida!
Jag har sårat en person jag egentligen älskar: Jo. Nä. Eller kanske.
Jag har sagt en sak till någon annan så den personen börjat gråta: Jo.. :(
Jag har sagt "jag hatar dig" till min mamma: Nä, jag säger aldrig sånt till nån jag älskar, det är för hemskt!
Jag har haft sönder något med flit: Joo, ofta

BRA VANOR
Jag har sagt "förlåt" då jag bråkat med en kompis: Jepp.
Jag har kramat någon idag: Jo
Jag brukar säga fina saker till folk och mena det: Jaa, det är viktigt!
Jag ger ofta komplimanger: Så ofta jag kan
Jag pratar hellre än slåss: Jag älskar att prata, hatar att slåss
Jag har aldrig slagit min pappa: Tror inte det, bara på skämt i såfall
Jag har bett om ursäkt för en dum sak jag gjort: Ja

HUMÖR
Jag känner mig glad: Jo, men lite nerstämn, jag har huvudvärk och träningsverk och täppt näsa. Men det går.
Jag känner mig ledsen: Inte nu, nej.
Jag känner mig förbannad: Nä
Jag ler ofta: För det mesta
Jag skrattar sällan: Jag skrattar hela tiden!
Jag har ont någonstans just nu: Huvudet, armarna, ryggen, nacken, magmusklerna, benen...
Jag är trött: Joo *gäääsp*
Jag har sovit mindre än 6 tim inatt: Nää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0