Trough you I can do anything

Hejsan!
Sorry för min dåliga uppdatering...
Idag har hela dagen tillbringats på frikyrkan.
Vänelevs skolning har det varit för mej och 11 elever till.
Jag personligen tycker att det har varigt jätte roligt!
I morgon ska vi också vara där hela dagen:)
Idag är vädret toppen och resten av kvällen ska tillbringas med Fanny och Lisa♥
Nu har jag inga mer vanliga lektioner före måndagen som kommer efter den här måndagen:P
För nästa vecka har vi prao!:))
Jag ska vara på dagis med Fanny:)
Men veckan efter prao har jag fyra prov... Skit!

Idag då vi var på väg tillbaka till skolan så cyklade jag, Fanny och Nicolina allihopa på Fannys cykel.
Den gick ovanligt bra i början,
men sen testade nico att cykla och då for vi ner i diket.
Sen cyklade Fanny igen och då var vi riktigt nära att svänga in i ett träd!
Då skrek vi förstås jätte mycket(kom igen! Vi e ju flickor!:P)
Då stressa vi upp varandra och så var vi cirka 10 centimeter från att köra in i en parkerad bil.
Då stritta vi.
SCHOOP! sa de bara och så låg vi alla tre på marken.
Fannys korg skruttades ihop och hjulet blev helt vridit och snidit...
Jaja, inga större skador på oss förutom en uppskrapat knä...
Nu ska jag ringa till Fanny!
ByeBye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0