En dag

Hej!
Idag är det en dag. (konstigt alltså)
Har tråkigt! Borde läsa på hälsolära provet vi har i morgon men jag orkar inte!
Ska till Fanny i kväll (y) I brist på annat, skoldan;
Geografi: Tala om Tyskland
Matte: Börja räkna ekvationer. BLÄ!
Teckning: Klottrade på mitt vattenfärgs landskap, för det är så fult! Fick reda på vad vi får i betyget. 8.
Lunch: Köttfärssås med spagetti. JÄTTEGOTT!
Modde: For till bibban och lånade en deckare som vi måste läsa. Fick klassringarna! :)
HÅL: Satt och latade oss i elevutrymmet :D
Fysik: Saltade snö och övade inför det där idiot-förhöret vi ska ha på måndag. Jag fattar 0(noll).
Jepp det var min dag det då... Nu ska jag försöka bli av med min huvudvärk och sen ska jag läsa på hälsolära... Hejdå!
En somrig bild som jag just hittade på Kesia, som kommer hit på lördag!!♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0