Tiden är ute!

Nu har jag gömt undan min klocka. Nu ska jag bara njuta, bara leva! Tänker inte ta fram klockan igen före skolan börjar! Jag ska ha ett tidlöst sportlov utan klocka och stress! Jag ska bara sitta bakåtlutad med fötterna på skrivbordet och lyssna på musik hela sportlovet<3 hade annars en jätte bra kväll+natt hos Fanny o Lisa:) åt tacos med m-y-c-k-e-t lök, dansade, drack saft, skrattade, spelade spel och såg "the ring" på TV. Usch! Ja det var allt jag hade att säga. Hej då, nu ska jag leva! fråga int va Fanny håller på med:pJ

Kommentarer
Postat av: Fanny

MENN vilken bild på mej!! :D

2011-03-02 @ 08:46:26
URL: http://mimses.blogg.se/
Postat av: mimma svarar;

Haha joo ;D

2011-03-03 @ 14:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0