With all I am

Hej igen!
Äntligen fredag igen!!!♥
Ska bara ta det lugnt och vila ut i kväll så att jag orkar vara uppe sen när Kesia♥
kommer på lördag:)
Fick annars ut finska provet idag. Jag fick 7+. *nöjd*
Whohooo!
Nä men egentligen e d väl ett sådär vitsord men jag trodde på riktigt att jag skulle få nåt på 5 eller 6.
Jag var skit nervös just innan vi fick ut proven ;)
Ska snart äta mat. Sen ska jag lägga mej på sängen, lyssna på musik och läsa en bra deckare.
Jepp en deckare. Jag gillar egentligen inte deckare men på modde måste vi läsa och den jag läser är bra. The postcord killers. Typ. Nu ska jag sticka och äta! Hejpps!
Btw så fyller Adde 15 idag! Grattis, grattis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0