-

Hej!
En dag har det varit i dag också.
Normal dag.
Har tråkigt.
Då skriver jag automatiskt i "punktform".
Ha.Ha.Ha.
Imorgon ska vi på skid-FM.
Först har vi hälsolära, sen en halvtimme finska, sen mat och sen far vi till skidcentrum.
Vi ska stå ute och frysa i 4 timmar.
Och jag som hatar skidning!
Fast egentligen är det nog ganska coolt att det är i lilla pytte Vörå ;D
Nu har jag så tråkigt och sån brist på fantasi att jag ska skriva vad vi gjort i skolan idag :O
Geografi: Hade kartförhör på Europa. Kunde allt! Yey! :D
Matte: Pratade om nån "4-pilsregel". Typ.
Teckning: Var på datorn och sökte efter en landskapsbild. Skulle bara ta en var men jag och Nico tog typ 7 ;)
Lunch: Sej. No more comments.
Modde: Pratade om satsanalys som vi har prov på nästa vecka.
Hål: For till Halppis och köpte glass! Nam:)
Fysik: Värme upp nå pinnar och mätte dom. =Experiment
Sen så börjar annars vår provperiod nu såhär före betyget så det kan bli lite dåligt med bloggningen.
Bara så ni vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0