Be quiet if you don´t have anything to say

(random)
Dålig dag.
Skidade två första timmarna på jomppa ida.
Det gick skit!
Spåret var översnöat så man föll i alla backar.
Jätte bakhala skidor.
På vissa ställen var det nästan en halvmeter snö.
Det var jätte varmt.
Tog av mig skidorna och gick en bra bit upp för några backar.
Knappa 2 kilometrarna på dryga 45 minutrarna.:P
Nico var/är sjuk.
=> Måste vara ensam på franska.
Kören har slutat;O
Huvudvärk större delan av dan.
Har som tur var gått om nu.
Har faktiskt gjort halva matteläxan.
Fattar inte andra halvan.
Får ta det med pappa sen eller med Ulli i morgon på håltimmen.
Passar syskon mellan 6 o. halv 10.
Varje måndag i sju veckor.
Saknar Kesia jätte mycket!
Ska äta nåt nu.
Typ rostat bröd.
Sen ska jag se på tv till elva.
Sen ska jag sova.
Sen vakna för en ny skoldag.
Usch vad förutsebar min vardag är för tillfället.
Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0