Hm...

Orkar int skriv nå ordentlit nu.
Sorry för dålig uppdatering... På lörda va ja på kalas, sönda va ja ti larsmo, månda va ja ti kokkola å shoppa+simma. Fick med mej hem; en skjorta, två tröjor (för 5€ st.) tre par örhängen med skruvar som motiv, och ett par skoor :) Nöjd med mina köp (för mammas pengar). Nu ska jag läsa bloggar, sen ska jag äta våfflor, och sen inte göra nånting. Hadd planera för mej själv att ja sku sov me Fanny å Lisa i natt men nej, Fanny ha tydligen int komi hem ännu, å hon som sku kom igår..., å d går int å ring åt hon... SNÄLLA FANNY KOM HEM! JAG HAR TRÅÅÅKIT! JAG BEHÖVER NÅN SOM UNDERHÅLLER MEEJ!!!! PLZZZZ!♥
(Onödigt, konstigt inlägg i brist på annat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0