I brist på annat...

... gör jag några test:P
DAGENS VILL HA: Sportlov
DAGENS KLÄDSEL: mjukisbyxor, grön t-skjorta lila huppari
DAGENS FRISYR: slarvig 'boll'
DAGENS LÅT: I´m with you- Avril Lavigne
DAGENS PLANER: Hjälpa lisa med flytten typ(?)
DAGENS SAKNAD: Kesia...(sällan)
DAGENS DUMMASTE: ?
DAGENS MISSLYCKANDE: ?
DAGENS DROG: Chokladkräddkola
DAGENS KÖP: Inget än så länge
DAGENS GODIS: Slickepinnar och chokladgräddkola
DAGENS HUMÖR: Trött och degig
DAGENS CITAT: *gäsp*
DAGENS ROLIGASTE: Har inte hänt så mkt roligt idag...

Lovar du att vara ärlig? Japp
Du heter(hela namnet): Miriam Joanna Sjöblom
Smeknamn: Mimma, mimz med mera
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Sörjer med samma musik som när jag är glad, typ(?)
Beroende av: Glädje
Vad tror folk om dig?: Jag är ingen tankeläsare
Stämmer det?: Till 100%
Hur imponerar man på dig?: Är sig själv
Brukar du skratta för dig själv?: Eh.. jooo... Just nu t.ex.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Jepp"
Var bor du?: Vörå
Trivs du där?: Jopp, här har jag växt upp och här finns allt jag behöver, i.a.f. nästan...
Äger du några converse: Neej
Sprit, cider, vin eller öl: Saft eller O´boy
Brukar du bli för full: Full av glädje och skratt ja-a
Vad har du för mobil operatör: DNA
Är du allergisk mot något: Mot orättvisor
Har du haft sex idag: Nää, bryr du dej?
Hur svarar du i mobilen: Typ "Hej"/ "Halloj" Beror på vem som ringer
Vem ringde du senast?: Lisa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Typ "Men kom nu då"
Sov du ensam: Öh..jaa(?)
Brukar du komma i tid: Njää, väldigt sällan, då måste jag anstränga mej så
När mår du bra: Då jag inte mår dålig
Vanligaste färg på dina kläder: Lila, grön, grå, rosa, svart, vit, blå m.m.
Hade du en bra kväll igår: Jaa :)
Är du blyg?: Inte nå speciellt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet int, kanske, kanske inte
Har du spytt offentligt: Nää, don´t think so
Är du nöjd med ditt liv: Jajja
Vad gör du i morgon: Sover, äter m.m.
Vad är det värsta du vet?: Orättvisor, oro, svek...
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: olik men om jag inte far till stan så blir det väl ca 5 €
Vad längtar du till?: Sommareeeen!
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jajjamensan!
En speciell dag du minns: Jag minns många speciella dagar
Hur gammal är du: exakt 14 år, 4 månader, 3 veckor
Tycker du om någon just nu: Tycker väl alltid om nån, Familj och vänner m.f.
Du samlar på: Minnen
Gillar du golf: Nää, har testat en gång. Missade bollen och sköt iväg gräset...
Vilken tid gick du upp idag: 10.52 ungefär
Har du sovit i din egna säng inatt: Jaa
Har du strumpor på dig nu: Jepp, vanliga och stickade
Är det okej att gråta: Ja, varför skulle det inte?
Bär du glasögon eller linser: Nejj
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nää, onödigt och slöseri med pengar
När går du upp ur sängen en helgmorgon: ca en halvtimme eller timme efter att jag vaknat
Har du piercing: Hål i öronen
Vill du gifta dig: Antagligen joo
Solar du ofta: Jag solar när det är soligt
Är du bra på att laga mat: Så jag klarar mej
Är du flygrädd: Var typ 100 år sen jag flög så jag minns inte
Hur vig är du: Nå, om vi säger så här; jag har varit vigare
Är du musikalisk?: Beror på hur man ser på det; jo
Vad dricker du helst när du är törstig: Gärna nåt flytande, annars går det bra med småsten eller sand
Vilken är din favoritglass: Polka/lakrits
Vad äter du helst när du ser på film: Chips/popcorn
Bor dina föräldrar tillsammans: Jees
Har du tandläkarskräck: Nej, jag har s bra tänder så jag behöver inte oroa mej :PP
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls
Vilken ögonfärg har du: Blå, vit, svart
Biter du på naglarna: Nä inte nu mera
Röker du: Okej jag kanske är dum, men inte dum
Senaste låt du hörde: Avril Lavigne- When you´re gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0