Love Is The Only Feeling Who Can Kill You

Chabba!
Idag är världens chilligaste dag ever! ;)
Okej kanske inte, men nästan.
Vaknade 11 av att Hannes bankade på min dörr för att se om jag var vaken, vilket jag inte var...
Steg upp från värmen under täcket och filten ur den mjuka varma sängen en halvtimme senare.
Åt en lätt frukost. Tog tillbaka CD-spelaren från Hannes rum.
Satt och lyssnade på gamla skivor medan jag läste gamla dagböcker och häften.
Klädde på mej.
Inte så praktiskt med topp och leggins då det är -21°c ute... Men och? Vill jag ha leggins så har jag det, så det så!
Åt halv 2. Färdigmat som jag värmde i mikron. Sån där god köttfärs-potatismos-röra-i-lådor-mat.
Resten av familjen är borta så det blev så.
Åt lite godis som jag köpte igår (åh neej! Jag godis strejkar ju!!!)
Satte mej här och la på en jätte bra låt.
Losing my grip- Avril Lavigne
Far till Fanny i natt med hon och Lisa.
Eller jag far i kväll men är där i natt.
Före det borde jag städa men jag ska laaaata mej!
Börjar redan nu.
Med att lata mej alltså.
Hejdå! Ha en laaaat dag!

Kommentarer
Postat av: nicolina

sv; joo tyvärr :( måst ta nya!

2011-01-15 @ 17:47:36
URL: http://najkoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0