Njut av nuet, det går inte i repris

Hello! Kom just hem från flöjt. Sen for vi in till Top sport och köpte en vinter jacka till Moi! Skulle egentligen farit före flöjt men när jag ofrivilligt följde med Fanny och Lisa till S-market så blev det för sent.I kväll ska jag kanske se på tv och sen gå i duschen(intressant) borde ringa moffa nu, ska ha gjort en husa intervju till imrn och har jag den inte så får jag sänkt åtminstone ett steg i betyget...Men vi får se hur det går, har egentligen lust att baka kokosbollar nu...

Kommentarer
Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf

sötbild :D



Vinnaren av dagensblogg är utseed, kika in och se ifall det blev du, blev det inte du? Gratta till den som vann då :D

Tack iallfall för du deltog, kramar :)

2011-01-19 @ 20:27:21
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0