33°

Det är varmt! 33°! Men det blåser ganska mycket...
Hursomhelst, i söndags for vi då till shären och sov där till måndan.
Imorgon far vi kanske en sväng till andra villan, om det är lika varmt som i dag.
På torsdag är det ledarskolning på vassor och på måndag börjar KDS på humle:)
All ledig tid här emellan ska jag väl sola, njuta, äta glass, va me kompisar, packa, skratta, lyssna på musik, bygga pussel(jag har börjat med det nu och är lite halvt beroende), planera lekar, grilla, spela kubb och bara njuta av livet när det är som bäst!♥ För sen kommer jag inte vara ordentligt ledig igen före 21 juli när mitt sista läger slutar..
Hur som helst så borde jag vara ute nu när vädret är så bra men jag har alldeles för varmt så jag sitter här en stund nu. Kanske hör ni nåt från mej senare idag, vi får se. Hej så länge!
Dagens outfit -(minus)tröjan och legginsen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0