I remember all those crazy things you said

Shabba Sheena!:)
Första Juni idag!!!<3
Det är ju gaalet!
Men sååh bra!!:)
Typ.
Idag fyller Mamma och Bella plus rätt så många till.
GRATTIS!
Sista "normala" skoldagen i åttan hade vi idag.
Men dagen var varken normal eller fullständig.
På finska gick vi först en promenad, sen kolla vi på barnprogram.(y)
Andra timmen berätta niornas tyska tillval om sin Berlinresa.
På matte löste vi sudokun. Jag suger på det!
På modde sorterade vi böcker och damm torkade bokhyllorna. Jeeh(utan entusiasm)
Två sista passen såg vi på när niornas vänelever hade olika tävlingar för sjuorna. Jätte kull(också utan entusiasm)
Just så, vilken rolig dag alltså.
I kväll kommer släkten på släkt kalas.
I morgon är vi lediga och då tänker jag städa.
Jättekul.
Men jag har skrivit en lååång lista vad jag ska ha gjort åt mitt rum innan sommarlovet, och det folket, är inte lite det! Bäst att börja då. Ha det gött så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0