Ngt fel...?

(Är det bara statistiken det är fel på eller är det faktiskt ingen som har läst min blogg på så länge...?)
.
Hallojsan!
Idag är det torsdag och kristihimmelfärdsdag eller hur det nu stavas...
Vilket betyder att vi är lediga hela dan!:))
Jag skulle ju egentligen städa idag men jag var så jätte duktig igår att jag gjorde nästan allting som behövde göras!
Så det enda jag behöver göra idag är att rensa skrivbordet, föra bort skolböckerna och förövrigt eliminera allt som har med skolan att göra i mitt rum, möblera om och ta in en annan byrå.
Inte så jobbigt egentligen. Har jag en gång börjat så går det snabbt.
Annars så orkar jag inte allas fara till skolan igen imorgon...
Blabla, nu ska jag fara häifrån och göra nåt vettigt!
Bye!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0