Lördag it is

Hej!
Blev inte så mycket mer av bloggningen igår, som jag hade tänkt...
Men jag orkar inte gå till datorn hela tiden och telefon internet kronglar, i alla fall blogg.se...
Ja men ska försöka bli mindre lat och kravla mej upp ur sängen och sätta mej vid datorn några gånger idag i alla fall
Ska till stan idag:)
Tummen upp.
Fast hur mycket jag hinner shoppa har jag ingen aning om.
Antagligen väldigt lite, vi ska på middag + konsert till Sion klockan 5...
Hur som helst så ska jag se om jag hinner träffa Fanny & Lisa någå idag, annars tråkar jag väl ihjäl mej!
Höll på att dö ut igår! Mitt folk bara minskar och minskar!
Snart är jag väl bara ledare över mej själv...
Hemska tanke!
Jaja det där var bara nåt vi höll på med i skolan igår:P
Nu, gott folk, ska jag ta och läsa bloggar!
Hejpps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0