Take me by the hand, take me somewhere new

Hej.
Sorry för dålig uppdatering idag...
Igår var jag då till stan. Först gick jag Bella och Hannes omkring på minimani och sökte en grej, men utan resultat..
Sen for vi in till Sion och åt asiatiskt. Hannes och jag var ovanligt flummiga. Dom måste ha lagt nåt i maten. Eller så var det saften. Sen konsert. För vassor lägergård. Tacksamma är vi för att det lägerområdet finns! Sen en sväng till faster och så var vi hemma vid halv 12 tiden. 
Idag väckte Bella mej tjugo över 10, på mammas begäran.
Demostrerande låg jag kvar i sängen till lite över elva.
For till mommo och moffa på lunch till halv ett. Där befann sig också morbror med familj.
Vi åt och sen for jag, mamma, pappa, Bella, Edith, Patrik och Anna på långpromenad. Eller ja, den kändes rätt lång efter som jag drog småflickorna i pulka i princip hela tiden. Och när jag inte gjorde det så drog dom mej i pulkan och det gick ganska långsamt måste jag säga... Men vi ska inte klandra dom. Är man 4-5 är det förståeligt.
I kväll hoppas jag på saft-kalas med brudarna.
Saknar.
Annars så blir jag väl tvungen att skriva på min deckare.
Ska skriva en deckare till modde, den ska va färdig till tisdag och jag har skrivit tre sidor.
Har massor kvar. Dessutom ska jag ha en bokrecension och en intervju färdig till samma dag.
Suck.
Har måndagen färdigt planerad ser jag.
Suck. Igen.
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

o vaför ha du satt opp hande bildin!? :D

2011-03-20 @ 18:28:33
URL: http://mimses.blogg.se/
Postat av: Fanny

ja men du e ju snyggast du så ja förstår!

2011-03-20 @ 21:13:33
URL: http://mimses.blogg.se/
Postat av: mimma svarar;

ja kuna int lägg upp nån annan av domde för då sku antingen du elr lisson bli ganska gälin...=P

2011-03-21 @ 03:37:14
URL: http://mimses.blogg.se/
Postat av: Lisa

Men usch vad jag ser hemsk ut!!! D:

2011-03-21 @ 19:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0