You are my sweetest downfall

Hallå!!:D
Hade ingen teori idag.
I dag ska jag;
skriva färdigt deckaren
Intervjua pappa
Skriva ärdigt bokrecensionen
Städa i princip hela rummet
Sortera klädskåpet + alla skrivbordslådor
Dricka saft med F & L
Baka världens godaste marräng kakor
se på tv
gå i duschen
Ja, det är väl i stort sätt allt jag ska hinna med idag....
Jag vet att inte ens hälften kommer bli gjort men jag måste
försöka för mitt rum ser faktiskt ut som en bombnedslag!
Jag vet inte vad jag ska skriva mera...
Jag är så trött så min hjärna strejkar...
Suck.
NU ska jag i alla fall läsa bloggar!
Bye Bye!
(flumm inlägg)

Kommentarer
Postat av: Fanny

ja vet itt om ja hindar drick saft fö ja måst intervju honde christina laxen :(

2011-03-21 @ 15:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0