It´s summer!!♥

Hallå!
Jag vet att uppdateringen varit dålig den senaste veckan och det kommer det att fortsätta vara, för vädret är helt tudeliduu great!
Hur som helst så var jag sjuk igår men idag var jag i skolan och vi låg och stekte i solen flera raster!(y)
I kväll har vi knytkalas på scout och vi ska baka pizza! Jee!
Btw så fick jag 8- i finska provet! Liite nöjd eller?:)
Men jag väntar mej inga mer fina vitsord i år. I så fall skulle det vara i hälsolära då...
För idag skrev vi ett skitsvårt geografiprov. Och på fredag har vi hissaprov och jag har missat nå timmar så jag är helt borta... Och på tisdag har vi fysikprov och jag fattar NOLL! Vad sku densitet va bra för? Hosta?
Nästa torsdag har vi engelska och jag suger på att läsa på engelska prov... sen ska vi ännu ha ett matteprov om 3,14... Dessutom har vi modde test imrn och indirekta och direkta meningar. Men det är busenkelt.
Som ni kanske fattar kommer uppdateringen vara rätt låg den kommande veckan, både p.g.a. det härliga vädret och alla prov. Nu ska jag ut och njuta!!! Bye! Och ha det gott!
.
(Bara 25 dagar till sommarlovet allt som allt!;D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0